Otsus nr 134
Pressinõukogu otsus 19.04.2006 | TAUNIV. Delovõje Vedomosti rikkus head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas FKS Investeeringute OÜ kaebust ajalehes Delovõje Vedomosti 15. veebruaril 2006 ilmunud artikli „Vanalinn on kaitseta” peale ning otsustas,...
loe edasi
Otsus nr 133
Pressinõukogu otsus 19.04.2006 | TAUNIV. Tartu Postimees rikkus head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas Ardi Mandre kaebust Tartu Postimehes 1. veebruaril 2006 ilmunud artikli „Tähtvere valda linna ja maa piirile kerkis uus...
loe edasi
Otsus nr 132
Pressinõukogu otsus 19.04.2006 | ÕIGEKSMÕISTEV. Eesti Ekspress ei rikkunud head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas Margus Valdese kaebust Eesti Ekspressis 19. jaanuaril 2006 ilmunud artikli „Skandaalne ärimees tembutab jälle” peale ning otsustas,...
loe edasi
Otsus nr 130
Pressinõukogu otsus 19.04.2006 | TAUNIV. Linnaleht rikkus head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas Enn Rajasaare kaebust Linnalehes 27. jaanuaril 2006 ilmunud artikli “”Pansionaadi” arhitekt pääses meeldetuletusega” peale ning otsustas, et leht on...
loe edasi
Otsus nr 129
Pressinõukogu otsus 19.04.2006 | TAUNIV. Eesti Päevaleht rikkus head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas Enn Rajasaare kaebust Eesti Päevalehes 14. jaanuaril 2006 ilmunud artikli „Arhitekt võib ilma jääda ametiloast” peale ning otsustas,...
loe edasi
Otsus nr 131
Pressinõukogu otsus 22.03.2006 | TAUNIV. Võrumaa Teataja rikkus head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas kodanik A.A. kaebust Võrumaa Teatajas 11. veebruaril 2006 ilmunud artikli „Saunalistel on valida, kus ihu eest hoolt kanda”...
loe edasi
Otsus nr 128
Pressinõukogu otsus 22.03.2006 | ÕIGEKSMÕISTEV. Võrumaa Teataja ei rikkunud head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas Margo Hurda kaebust Võrumaa Teatajas 29. oktoobril 2005 ilmunud artikli „Kohalikud elanikud kahtlustavad, et Karsna järvel käivad...
loe edasi
Otsus nr 126
Pressinõukogu otsus 15.02.2006 | TAUNIV. Lääne Elu rikkus head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas Taebla vallavanema Ülle Ermani kaebust ajalehes Lääne Elu 5. jaanuaril 2006 ilmunud lugejakirja peale ning otsustas, et leht...
loe edasi
Otsus nr 125
Pressinõukogu otsus 15.02.2006 | ÕIGEKSMÕISTEV. Vesti Nedeli ei rikkunud head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas saientoloogide hea tahte tuuri pressiesindaja Natalja Trusova kaebust ajalehes Vesti Nedeli 11. novembril 2005 ilmunud artikli „Õnn,...
loe edasi
Otsus nr 124
Pressinõukogu otsus 18.01.2006 | ÕIGEKSMÕISTEV. Eesti Televisioon ei rikkunud head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas saientoloogide hea tahte tuuri pressiesindaja Natalja Trusova kaebust Eesti Televisiooni saates Pealtnägija 3. novembril 2005 eetris olnud...
loe edasi
Otsus nr 122
Pressinõukogu otsus 18.01.2006 | ÕIGEKSMÕISTEV. Õpetajate Leht ei rikkunud head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas Tiigrihüppe Sihtasutuse kaebust Õpetajate Lehes 18. novembril 2005 ilmunud Mihkel Pilve artikli „Õppivast tiigrist, arengukavast ja muust"...
loe edasi
Otsus nr 121
Pressinõukogu otsus 18.01.2006 | ÕIGEKSMÕISTEV. Postimees ei rikkunud head ajakirjandustava. Pressinõukogu arutas Delfi peatoimetaja Mart Puki kaebust 15. novembril 2005 Postimehes ilmunud arvamusartikli „Tuletikud püromaanidele” peale ning otsustas, et leht...
loe edasi