Parima sõbra kampaania on lehtedes tagasi
Tallinn, 19. august 2003. Sellest nädalast ilmub ajalehtedes taas Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) reklaamikampaania “Ajaleht – inimese parim sõber”. Kevadel ettevõetud kampaaniat korratakse, kuna ajalehte kui meediakanalit väärtustav ettevõtmine osutus edukaks.
“Kampaania kaudu meenutame EALLi liikmeslehtede lugejatele ajalehtede tähendust ja lehelugemise võlusid,” selgitas EALLi nõukogu esimees, Maalehe vastutav väljaandja Agu Veetamm. “Ajalehe ja koera mängulisele vastandamisele rajatud kampaania eesmärk on väärtustada ajalehte kui teabe- ja reklaamikanalit.”
Emotsionaalse sõbra-sarja ilmumine värvitrükis ilmuvates ajalehtedes augusti lõpus ja septembri alguses on ka märk ajalehtede ühisest jõust.
EALL