Ajalehtede kujunduskonkursil sai auhindu 13 väljaannet
Tallinn, 1. veebruar 2004. Eesti ajalehtede kujunduskonkursil 2003 anti välja 33 auhinda, sealhulgas 1 “Aasta parima” auhind, 2 kuldauhinda ja 6 hõbeauhinda,18 äramärgitu auhinda ja 6 “Ohoo!” eriauhinda.
“Aasta parima” auhinna sai Postimehe lisaleht Tartu Postimees – ideede ja innovaatilisuse eest kujunduses, eriti olemuslugudes ja infograafikates.
Kuldauhinna said Eesti Ekspress esikülgede kategoorias lisa Areeni esikülje (15.5.) eest ja Äripäev avatud rühmas idee ja illustratsiooni eest loole „Pikk tänav saab pealinna tuiksooneks“ (30.5.)
Hõbeauhinna said Tartu Postimees esikülgede kategoorias (30.12.), Postimees spordikülgede kategoorias, Tartu Postimees olemuslugude kategoorias („Koondamistes räsitud Vanemuise balletitrupp võtab täiendust tantsukoolist“, 21.10.), Sakala olemuslugude kategoorias („Kuidas näpp näeb?“, 1.11.), Järva Teataja olemuslugude kategoorias („Järvamaa mehel jäi maailma kõrgeimast tipust puudu kõigest kolme tunni tee“, 21.6.) ja Pärnu Postimees avatud rühmas portreeillustratsiooni eest (18.11.).
Kogu kujunduses said äramärgitu auhinna Postimees, Eesti Ekspress, Estonija ja Järva Teataja.
Ühtekokku osales konkursil 18 ajalehte 174 võistlustööga. Pärast esimest hääletust pääses auhinnavooru 71 võistlustööd.
Auhindu said 13 ajalehte (Tartu Postimees 7, Postimees 5, Eesti Ekspress 4, Äripäev 3, Järva Teataja 3, Sakala 3, Virumaa Teataja 2, Estonija 1, Pärnu Postimees 1, Maaülikool 1, Valgamaalane 1, Maaleht 1 ja SL Õhtuleht 1).
Konkursi žürisse kuulusid Roosmarii Kurvits ja Tiit Hennoste Tartu Ülikoolist, Olavi Rantalainen Soome Ajalehtede Liidust, Vahur Kalmre Eesti Meediast ning disainerid Andrus Peegel ja Peeter Paasmäe.
Kujunduskonkursi korraldajad olid Eesti Ajalehtede Liit ja Tartu Ülikooli ajakirjandusosakond, konkurssi toetasid Eesti Meedia, Ekspress Grupp ja Kroonpress.
EALL