Ajalehtede reklaamikäive 2000. aastal oli 288 miljonit krooni

Tallinn, 26. märts 2001. Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamikäive 2000. aastal oli 288 miljonit krooni.

Reklaamikäibed olid järgnevad:
Päevalehed: Postimees 52 miljonit, Eesti Päevaleht (kaasa arvatud Linnaleht) 52,1 miljonit, Äripäev 48 miljonit, SL Õhtuleht 12,5 miljonit (6 kuu andmed), Sõnumileht (6 kuu andmed) 6,5 miljonit, Õhtuleht (6 kuu andmed) 7,6 miljonit, Estonija 6 miljonit, Molodjozh Estonii 5 miljonit.
Nädalalehed: Eesti Ekspress 46,6 miljonit, Den za dnjom 10,2 miljonit, Vesti Nedelja Pljus 6,5 miljonit, Delovõje Vedomosti 5,5 miljonit, Terviseleht 0,3 miljonit, Sirp 0,3 miljonit.
Maakonnalehed: Pärnu Postimees 10 miljonit, Põhjarannik/Severnoje Poberezhje 4,3 miljonit, Sakala 4,9 miljonit, Virumaa Teataja 3,6 miljonit, Järva Teataja 2,2 miljonit, Meie Maa 2,2 miljonit, Valgamaalane 1,7 miljonit, Hiiu Leht 0,1 miljonit.

Ülejäänud EALLi liikmeslehed ei soovi oma reklaamikäivet avaldada.

EALL