Saar Poll tutvustab uut trükimeedia uuringut
Tallinn, 21. november 2003. Neljapäeval, 27. novembril esitleb uuringufirma Saar Poll Tallinnas värsket lugejauuringut, milles osales rekordarv väljaandeid.
Uuringus osales 29 väljaannet ehk rohkem kui kunagi varem. Tegu on Eesti suurima trükimeedia uuringuga, mille ühekordse küsitluse valim on arvukaim: 3155 inimest vanuses 15-74 aastat.
“Tulemuste põhjal võib öelda, et võrreldes eelmise aasta seisuga võiks lugejaskonna käitumist iseloomustada kas stabiilsena või mõnevõrra kahanevana,” ütles Andrus Saar.
Uuringu esitlus on 27. novembril kell 15 Tallinnas rahvusraamatukogu väikeses konverentsisaalis. Esitlusele on oodatud meedia- ja reklaamiagentuuride esindajad, reklaamikliendid, ajalehtede müügi- ja reklaamijuhid ning meediaesindajad. Esitlus kestab kuni 1,5 tundi.
Uuringus osalejad saavad taas enda käsutusse ka interaktiivse programmi, mis võimaldab omatahtsi süveneda oma või konkurentide lugejaskonna profiilidesse.
Sotsiaal- ja turu-uuringute firma Saar Poll viis Ajalehtede Liidu egiidi all uuringu läbi juba neljandat aastat järjest. Trükiväljaannete lugejaskonda uuriti ajavahemikus 25. oktoobrist kuni 5. novembrini. Iga aastaga on vaadeldavate väljaannete arv suurenenud, jõudes tänavu 29ni.
Osalemiseks on vaja registreeruda Eesti Ajalehtede Liidus, eall@eall.ee või tel (0) 646 1005.
EALL