Saar Poll tutvustab uut trükimeedia uuringut

Tallinn, 7. detsember 2004. Teisipäeval, 14. detsembril esitleb uuringufirma Saar Poll Tallinnas värsket lugejauuringut, milles osales rekordarv väljaandeid.

Uuringus osales 47 väljaannet ehk ligi poole rohkem kui eelmisel aastal. Tegu on Eesti suurima trükimeedia uuringuga, mille ühekordse küsitluse valim on arvukaim: 3150 inimest vanuses 15-74 aastat.

“Tulemuste põhjal võib öelda, et viimase viie aasta stabiilseima lugejaskonnaga ajaleht on Postimees ning stabiilseim tõusja Maaleht. Märgatav on ajalehtede veebiväljaannete  lugejaskonna kasv paberlehe arvelt,” ütles Andrus Saar.

Uuringu esitlus on 14. detsembril kell 12 Tallinnas Viru konverentsikeskuse saalis Duetto. Esitlusele on oodatud meedia- ja reklaamiagentuuride esindajad, reklaamikliendid, ajalehtede müügi- ja reklaamijuhid ning meediaesindajad. Esitlus kestab kuni kaks tundi.

Uuringus osalejad saavad taas enda käsutusse ka veebipõhise kasutajaliidese, mis võimaldab omatahtsi süveneda oma või konkurentide lugejaskonna profiilidesse.

Sotsiaal- ja turu-uuringute firma Saar Poll viis Ajalehtede Liidu egiidi all uuringu läbi juba viiendat aastat järjest. Trükiväljaannete lugejaskonda uuriti ajavahemikus 15. kuni 29. november. Iga aastaga on vaadeldavate väljaannete arv suurenenud, jõudes tänavu 47ni. Erakordselt palju osales tänavuses uuringus ajakirju: kokku 22 nimetust.

Osalemiseks on vaja registreeruda Eesti Ajalehtede Liidus, eall@eall.ee või tel 646 1005.

EALL